Blog posts

3 ways to include avocado in your nutrition + 2 beauty tips

3 ways to include avocado in your nutrition + 2 beauty tips

fitness and nutrition
3 ways to include

Το αβοκάντο είναι ένα φρούτο που ανήκει στα superfoods, αφού η διατροφική του αξία και οι ιδιότητες του έχουν πολλά οφέλη για τον οργανισμό μας. Είναι γνωστό για τις αντιοξειδωτικές, αντικαρκινικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες του, αλλά και για την περιεκτικότητά του σε κάλιο (διπλάσιο από την μπανάνα), τις πρωτεΐνες (ανήκει στα φρούτα με τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα), τις φυτικές ίνες και τις διάφορες βιταμίνες όπως B, E, C.

Avocado is a fruit that belongs to superfoods, since its nutritional value and its properties are super beneficial for our body. It is known for its antioxidant, anticancer and anti-inflammatory properties and also for its potassium (double than a banana), its protein content (it belongs to fruits with the highest ammount), its fiber and several vitamins such as B, E, C.

Το αβοκάντο όμως διχάζει τους ανθρώπους σε 2 κατηγορίες. Σε αυτούς που το λατρεύουν και σε αυτούς που δεν τους αρέσει καθόλου. Εγώ προσωπικά ανήκω στη δεύτερη κατηγορία δυστυχώς, όμως μέσα στα πλαίσια της καλύτερης και πιο υγιεινής διατροφής που έχω ξεκινήσει αποφάσισα να βρω τρόπους να το εντάξω στη διατροφή μου, τέτοιους ώστε να μπορώ να το φάω άνετα. Δοκίμασα διάφορα και έχω καταλήξει σε 3 συνδυασμούς που με έκαναν να το συμπαθήσω.

However avocado divides people in two categories. To those who love it and to those who don’t like it at all. I personally belong to the second category unfortunatelly, but in the context of a better and healthier nutrition that I’ve started, I’ve decided to find ways to include it in my nutrition so I could easily eat it. I’ve tried many combinations but I ended up with this 3 that made me like it.

1. Πολύσπορο ψωμί, αβοκάντο, αυγό και πιπέρι. – Multi-seeds bread, avocado, egg and pepper.

avocado1

2. Πολύσπορο ψωμί, αβοκάντο, ντομάτα, φέτα και βασιλικό. – Multi-seeds bread, avocado, tomato, feta cheese and basil.

avocado2

3. Πολύσπορο ψωμί, τυρί κρέμα, πιπέρι, αβοκάντο και σχοινόπρασο. – Multi-seeds bread, cream cheese, pepper, avocado and chives.

avocado

Γενικά διαπίστωσα πως μόνο συνδυαστικά με κάποια άλλα υλικά μπορώ να το φάω χωρίς να με ενοχλεί αυτή η απροσδιόριστη γεύση του.
Του ταιριάζει πάρα πολύ το πιπέρι.
Είναι ιδανικό για το άλειμμα του ψωμιού και μπορεί να αντικαταστήσει το βούτυρο σε πολλές συνταγές.
Αν δε θέλετε να περιμένετε μέρες να ωριμάσουν τα αβοκάντο σας, μπορείτε να τα βάλετε δίπλα σε μπανάνες ή μήλα και έτσι επιταχύνεται η ωρίμανση.

In general I figured out that only if I mix it with other ingredients I can eat it without any bothering from its indefinable taste. It blends perfectly with pepper. It’s ideal as a cream on the bread and can be a great substitute for butter in many recipes. If you don’t want for days for your avocados to ripen, you can place them next to some bananas or apples to quicken the process.

2 BEAUTY TIPS WITH AVOCADO

1. Μία πανεύκολη μάσκα για το πρόσωπο είναι να πολτοποιήσετε στο blender τη σάρκα του φρούτου και να την αλείψετε στο πρόσωπό σας αφήνοντάς την για 15 λεπτά. Είναι ένα φυσικό super booster για το δέρμα, που με συχνή χρήση θα δείτε μεγάλη διαφορά στη λάμψη, ενυδάτωση και σφριγηλότητα της επιδερμίδας σας, μιας και το αβοκάντο έχει την ιδιότητα να εισχωρεί βαθιά στο δέρμα.

2. Και επίσης αν θέλετε να το χρησιμοποιήσετε για μάσκα μαλλιών δεν έχετε παρά να ανακατέψετε στο blender τη σάρκα από ένα αβοκάντο μαζί με μια κουταλιά ελαιόλαδο και μια κουταλιά δαφνέλαιο και να το απλώσετε σε όλο το μήκος των μαλλιών σας για 30 λεπτά πριν λουστείτε.

1. A super easy face mask is to blend the fruit’s skin and to put it on your face, leave it for 15 minutes, then rinse it off with water. It’s a natural super booster for the skin and if you make it often, you will see great difference on your glow, moisture and firming of your skin, because avocado has the property to penetrate deep in the skin.

2. Moreover if you want to use it as a hair mask, you have to blend its skin with a tbs of olive oil and a tbs of laurel oil and to spread it to all of your hair length for 30 minutes before you wash it off.

Αυτές ήταν οι προτάσεις μου για να μπορέσετε να εντάξετε το αβοκάντο στη διατροφή σας. Ελπίζω να σας άρεσαν και να τις δοκιμάσετε.
Αλήθεια εσείς τρώτε αβοκάντο;

So these were my suggestions on how you can include avocado to your nutrition. I hope you like them and try them. Do you eat avocado?

xxx, Sophie

1 Comment

  1. Michael
    March 31, 2016 at 22:33
    Reply

    Ωραία και πρωτότυπη παρουσίαση. ΜΠΡΑΒΟ!

Leave a Reply